Vissza a főoldalra * Történelmi alkotmányunk jogán - tartalomjegyzék
És zárásként következzen az Utószó, amelyet a kötet
szorgalmazója, az uniós szavazás idején az unióval szembeni fenntartását
hangoztató Szabad Magyarországért Mozgalom koordináló bizottságának
vezetője fogalmazott.
„Nem
voltam soha zsarnok, csak azt akartam, hogy én rajtam se zsarnokoskodjanak, ezt
azonban a zsarnokhajlamú emberek nem tűrik.”
(August
Strindberg: Egyedül)
Nem
új keletű az a megállapítás, hogy a magyar társadalom, az ország válságban
van. Válságban van gazdaságilag, politikailag és morálisan egyaránt. Ez a
válság az előző egypárti diktatúrából transzformálódott át többpárti,
parlamentáris diktatúrává. A társadalmi feszültség az elmúlt tizenhárom
év alatt nemhogy csitult volna, hanem még inkább fokozódott. Mára a társadalmi
elégedetlenség általánossá vált. Ezt a helyzetet tovább rontotta az az
„átverős népszavazás” ami az Európai Unióba történő beterelésünket
eredményezi.
Az
EU-ból érkező hírek egyre sötétebb képet vetítenek előre a magyarság jövőjéről.
Világosan látszik, hogy a jelenlegi politikai elit elkötelezettje az Uniónak,
vagy azért, mert a XX. századi borzalmak terhétől még nem szabadult meg és
mértéktelenül fél, amit görcsös felelősségnek érez, vagy azért mert mértéktelenül
kishitű, vagy azért mert vazallus lelkületű. A másik oldalnak meg nincs
lelkiereje, bátorsága megfordulni azon az úton, amelyre a rendszerváltás
elején állították. A nemzet jövője szempontjából teljesen mindegy, hogy
a jelenlegi parlamenti pártok egyik fele szolgai módon és kritikátlanul
kiszolgálja a globalista pénzvilág politikai- és árnyékhatalmát, a másik
fele meg visszamormog néhanapján. Az meg ne tévesszen senkit, hogy politikai
pankráció folyik a parlamentben, mert lényegi, a nemzet sorsát meghatározó
kérdésekben nincs közöttük ellentét. Hogy mennyire nem képviseli a magyar
társadalom politikai akaratát a Magyar Parlament, azt az EU népszavazás
eredménye bizonyítja. Nyugodtan kijelenthetjük, hogy a parlamenti pártok
politikai legitimitása nem éri el a 38%-ot sem, főleg az EU-tagság ügyében.
Ebben az esetben mit tehet a társadalom többsége, hiszen
a funkcionáló politikai elit az elmúlt tizenhárom év alatt bebizonyította,
hogy sem morálisan, sem az ország jövőjét illetően nem alkalmas a vezetésre.
Ki kell mondani, ez a politikai elit megbukott! A nemzeti vagyont 80%-át
eladta, vagy ellopta, iparágak sokaságát, és munkahelyek millióit számolta
fel a közérdek szempontjából értelmetlenül, jól működő szociális, egészségügyi
és oktatási rendszerünket tudatosan rombolja szét. Nemzeti létünk intézményesült
felszámolásán munkálkodnak, egy tudatos népirtás folyik ellenünk.
Ezt a folyamatot egyre többen kezdik felismerni, és különböző
társadalmi szerveződések formájában próbálnak fellépni ellene az
„alkotmányos keretek” között, ám minduntalan a törvény, az „alkotmány
falába” ütköznek kezdeményezéseikkel. Azzal, hogy az úgynevezett Alkotmánybíróság
a 25/1999.(VII.7.) határozatában kimondta, hogy „az Alkotmány
módosítására irányuló kérdésben választópolgárok által kezdeményezett
népszavazásnak nincs helye”, dokumentálta is egyben, hogy ma Magyarországon
jogállami keretek között többpárti diktatúra van. Ne tévesszen meg senkit
a „jogállamiság”-ra való hivatkozás, hiszen minden diktatúra jogállam,
még a fasizmus is és a bolsevizmus is jogi eszközökbe csomagolta hatalmi önkényét.
Csakhogy a jog mindig valami érték védelmében kell szülessen, amit nem
szabad felcserélni az értéket, közérdeket tagadó különérdekkel.
Az alkotmány az az elvi, erkölcsi alap, melyből minden törvény
eredeztetendő. De ha a törvényhozó egyben alkotmányozó is, akkor megszűnik
az az elvi, morális és jogi akadály, hogy ne az egyéni vagy kisebb csoportérdek
érvényesüljön alkotmányos szinten.
Az 1949 évi XX törvény – a „sztálini alkotmány”
- azonos szintre helyezi az alkotmányt és az alaptörvényt, és ezzel a napi
politika szintjére süllyesztette a magyar alkotmány fogalmát, elszakítva
ezer éves államiságunk fundamentumát jelentő alkotmányos hagyományainktól,
megteremtve a diktatúra törvényes elismerését, a diktatúra törvényes
keretek közötti „bármikori” kialakításának lehetőségét mindaddig,
amíg ezt ki nem írtjuk jogrendünkből.
Ha politikailag végiggondoljuk, hogy mi az ami kiutat
jelenthet a jelenlegi helyzetből, akkor semmiképp nem fogadhatjuk el fenntartás
nélkül a most kialakult értéknélküli világunkat, vagy az EU által ránk
erőltetni kívánt álságos globalista értékrendet. Nekünk magyaroknak már
csak egy olyan kapaszkodó maradt, ami kivezethet bennünket ebből a jogi,
„alkotmányos posványból”, ez pedig a szentkorona-tan, történelmi alkotmányunk
jogfolytonosságának a helyreállítása azokkal az evidenciákkal és
jogokkal, amelyeket elődeink kiharcoltak a nemzet fennmaradása érdekében. Végszükségben
ezen evidenciák közül az „ellenállás joga” volt az, ami megmentette a
hazát. Most ilyen időket élünk.
Ma még megoldás lenne, ha az az evidencia lépne életbe,
ami azt mondja ki, hogy „hatalmi erő alkotmányt nem írhat, és nem módosíthat”.
A Szabad Magyarországért Mozgalom erre vonatkozó népszavazási kezdeményezését
a fent nevezett ÁB határozatra való hivatkozással utasította el az OVB. Így
vajmi kevés esély mutatkozik arra, hogy a jelenlegi parlamenti pártok bármelyike
is, vagy netán a köztársasági elnök a történelmi alkotmány jogfolytonosságával
álljon elő. Ezért nincs más út, mint előre. Ami nem azt jelenti, hogy
rohanjunk fejjel a falnak, hanem azt, hogy olyan politikai akciókkal próbáljunk
sikert elérni, amelyek lélekben, felelősségérzetében megerősítik a társadalmat,
de gyengítik a diktatúra fenntartásában érdekelt politikai erőket. Ezen és
ebben kell gondolkodnunk együtt azokkal, akik a nemzet jövőjéért cselekvő
módon tenni is akarnak.
Azt az árkot, amit az előző rendszer nomenklatúrája ásott,
és amit a jelenlegi balliberális erők tovább mélyítettek, betemetni csak
idővel lehet. Erre a szakadékra most, csak egy hidat ácsolhatunk, amit úgy
neveznek, hogy jogfolytonosságot helyreállító nemzetgyűlés. Ennek a hídnak
a megépítésén sokan és sok éve dolgoznak. Ez a könyv szeretne egy kötél
vagy palló lenni ennek a hídnak az építésében.